Shop Mobile More Submit  Join Login
RoS 1 Never gunna by dyemooch RoS 1 Never gunna by dyemooch
Starscream missed the party : (
That's why he makes his own for realz.

Page with actual text over in Denton's blog: [link]
Page without text over in *markerguru's gallery:[link]

From Reign of Starscream #1
Art by Alex Milne(*markerguru)
Colors by me : )
Add a Comment:
 
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Jan 28, 2010  Professional General Artist
is that protoform starscream? and about how long is this book?
Reply
:iconschu-was-here:
Schu-was-here Featured By Owner Nov 6, 2009
I first saw your work in Megs Origin (which was brilliant and threw me off the chair) then found this page. ;3 You're a genius, sir. I really love what you do with colors and light. Hope to see more of your work :D
Reply
:iconlordbloodysoul:
LordBloodySoul Featured By Owner Apr 27, 2009  Hobbyist Traditional Artist
OMG! XD That's totally priceless :rofl: If you made the entire comic like this so tell me and I will buy it XD That's so freaking hilarious XD

Great coloring and cool lineart! :clap:

You got the power of Coloring! Keep it up like this! :clap:
Reply
:iconsashamya:
sashamya Featured By Owner Jun 20, 2008
ahh jesus you're all like.. professional grade n' shit. i'd get half way through 1 square inch and be like 'i'm out'. but no, you did it all and made it look awesome. are you a mandroid?
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Jun 20, 2008  Professional Digital Artist
Baaaaaaah; you kick my ass : D
Reply
:iconsashamya:
sashamya Featured By Owner Jun 20, 2008
LIES AND TREACHERY
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Jun 20, 2008  Professional Digital Artist
I TOLD you you couldn't handle the truth!!!!
Reply
:iconsashamya:
sashamya Featured By Owner Jun 21, 2008
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooo...
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Jun 21, 2008  Professional Digital Artist
That's right. "Nooooooooooooo", you're wrong and I'm right. See? Glad we agree :)
Reply
:iconsashamya:
sashamya Featured By Owner Jun 21, 2008
D: *raises mass dissent*
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Jun 22, 2008  Professional Digital Artist
That sounds heavy D:!
Reply
(1 Reply)
:icongozer-the-destroyor:
Gozer-The-Destroyor Featured By Owner May 25, 2008
Is Reign of Starscream out yet?
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner May 25, 2008  Professional Digital Artist
Issue one, yes :D! Issue 2 is out soon. :)
Reply
:iconinvaderkali:
InvaderKali Featured By Owner May 24, 2008
All aboard the Decepticon party ship, energon, femmes and 80's music all night!

Great colouring job. I'll have to pick this up when I have some cash (My "when I have cash" list is now mostly comics, shame on me)
Reply
:icongeneralmechanics:
GeneralMechanics Featured By Owner May 3, 2008  Hobbyist General Artist
ROTFLMAO!!!!!!!!!

quote Brian Griffin. "here's a song by a gay guy...."
Reply
:icondooters:
dooters Featured By Owner Apr 10, 2008
How can such a deep voice come out of such a nerdy body? I'M NEVER GONNA GIVE YOU UP JOSH!
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Apr 10, 2008  Professional Digital Artist
Never gonna give, never gonna give!
Reply
:icondooters:
dooters Featured By Owner Apr 11, 2008
....give you up!
Reply
:iconpriscillatr:
PriscillaTR Featured By Owner Apr 8, 2008
hahaha! You should be paid to script the whole book.
Somehow, sscream reminds me Bender on this one :D
"Yeah, well... I'm gonna make my own party, with blackjack and hookers. In fact, forget the party!"

Beautiful colors, as always~
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Apr 8, 2008  Professional Digital Artist
Hahahaha! Starscream is totally Bender. YOU WIN THE INTANETS!
Thank you though : D
Reply
:iconandyturnbull:
AndyTurnbull Featured By Owner Apr 8, 2008  Hobbyist General Artist
Starscream getting rick-rolled. Brilliant!
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Apr 8, 2008  Professional Digital Artist
Never gonna give never gonna give- Give you uuuuuup XD
Reply
:iconvictortky:
victortky Featured By Owner Apr 7, 2008
that is priceless. I like it so much.
Reply
:iconbumblesz:
Bumblesz Featured By Owner Apr 6, 2008  Hobbyist Traditional Artist
awesomeness
Reply
:iconseishinkibou:
SeishinKibou Featured By Owner Apr 6, 2008  Professional Artisan Crafter
hahahah yay another captioned page~ :dance: :XD: :laughing: awesome stuff :clap: *Hopes that you do more :XD:*
Reply
:iconpie-is-i:
pie-is-i Featured By Owner Apr 5, 2008
If Transformers was actually written like this, I'd totally buy it.

All the time. D:
Reply
:iconcolordojo:
ColorDojo Featured By Owner Apr 5, 2008  Professional Digital Artist
Bwahahaha, and the riot continues, for a moment I thought it was going the way of Fight Club :D
Reply
:iconwildmagnus:
WildMagnus Featured By Owner Apr 5, 2008
omg, this was too much for me. XD hold on while i save it and keep laughing, keep posting these.
Reply
:iconmarkerguru:
markerguru Featured By Owner Apr 5, 2008  Professional
it too funny to see starscream saying "off da hook". hey these world bubbles look pretty good. i should tell pete to pay you to add the test into the club books. at least you have straigh looking bubbles. lol.
fun times on cybertron. now to kick back with a six pack of old energon.
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Apr 6, 2008  Professional Digital Artist
"That's how I roll"
Reply
:iconmarkerguru:
markerguru Featured By Owner Apr 6, 2008  Professional
then roll on good sir. roll on you beautiful man. lol.
Reply
:iconwindchargernut:
WindChargerNut Featured By Owner Apr 5, 2008
Do a rickroll? :D
Reply
:icon1db:
1DB Featured By Owner Apr 5, 2008
Hahaha. Too funny!


On a more serious note, I really like how you did the smoke in that second to last panel.
Reply
:iconwhiterabbitink:
WhiteRabbitInk Featured By Owner Apr 5, 2008   General Artist
Hooray!

;)
Reply
:iconaccidentpronecomics:
AccidentProneComics Featured By Owner Apr 5, 2008  Student General Artist
LOL poor starscream XD
Reply
:icontaintedtamer:
TaintedTamer Featured By Owner Apr 5, 2008  Hobbyist Traditional Artist
:rofl:
Reply
:iconpika:
pika Featured By Owner Apr 5, 2008  Hobbyist General Artist
Whahhahhha wtf :rofl:
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Apr 5, 2008  Professional Digital Artist
: D!
Reply
:iconpika:
pika Featured By Owner Apr 5, 2008  Hobbyist General Artist
Despite the laughs, you did verrrrrry good coloring job tharrrrr :love:
Reply
:iconshurikane:
Shurikane Featured By Owner Apr 5, 2008
At first I was like

o_o

But then

^o^

I LOLed.
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Apr 5, 2008  Professional Digital Artist
haha XD! That story had a beginning, middle, AND end! : D
Reply
:icononb-6:
ONB-6 Featured By Owner Apr 5, 2008
Heheh...

Hey, is that Blue guy flying above Screamer's head suppsed to be Jetstorm? It looks an awful lot like him.
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Apr 5, 2008  Professional Digital Artist
Nah... it's just coincidence. It's just "random Decepticon soldier". My intentions were to make him look like Thundercracker/Dirge; but if he looks like Jetstorm, we can pretend that it was intentional, lol XD!
Reply
:icononb-6:
ONB-6 Featured By Owner Apr 5, 2008
Wouldn't hundercracker have the save alt-mode as Starscream? Then again, he didn't in Cybertron. Hmm.
Reply
:icondyemooch:
dyemooch Featured By Owner Apr 5, 2008  Professional Digital Artist
yeah... it would make sense. But I just saw two jets and thought " Skywarp and Thundercracker". I just do that kinda stuff when it comes to coloring 'random Transformer'. If I see two or three figures standing around, I tend to associate them with whatever group of TF's come to mind and color them based on that. It's never meant to be official/canon, just stuff to help me move along with colors : )
Reply
:iconquickblast:
quickblast Featured By Owner Apr 5, 2008
cool^=^
Reply
:iconlonegamer7:
lonegamer7 Featured By Owner Apr 5, 2008  Hobbyist Writer
:rofl:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 5, 2008
Image Size
414 KB
Resolution
754×1138
Thumb

Stats

Views
6,214
Favourites
71 (who?)
Comments
49
Downloads
88
×